04 Φεβρουαρίου 2016

Ο Γλεντζοφλέβαρος της Γιολάντας Τσορώνη-Γεωργιάδη



Ο Γλεντζοφλέβαρος της αγαπημένης μας Γιολάντας Τσορώνη- Γεωργιάδη μας έχει κλέψει τις καρδιές!!!

Το παραμύθι μας έδωσε την ευκαιρία για πολλές δραστηριότητες:
  • αναζητήσαμε στο διαδίκτυο και άλλες ονομασίες του Φεβρουαρίου, όπως Κουτσοφλέβαρος, Κουτσομηνάς, Κουτσός, Ληψομηνάς, Κούτσουρος, Κουτσούκης και Κούντουρος.
  • αναφερθήκαμε σε όλα τα προτερήματα του Γλεντζοφλέβαρου, αλλά και στην αδυναμία του.
  • τραγουδήσαμε το πολύ ωραίο τραγούδι, που υπάρχει στο βιβλίο και το ζωγραφίσαμε.
  • χρωματίσαμε τον Γλεντζοφλέβαρο και αντιγράψαμε τ' όνομά του, αφού πρώτα ανακαλύψαμε τις δύο λέξεις από τις οποίες σχηματίζεται.
  • μιλήσαμε για όλα όσα μας κάνουν να νιώθουμε περήφανοι.
Πώς να χωρέσει ένας Γλεντζοφλέβαρος σ' ένα βίντεο;
Εμείς τουλάχιστον προσπαθήσαμε...
και είμαστε περήφανοι γι' αυτό!




Γιολάντα μου σ' ευχαριστούμε πολύ!!!!!!

7 σχόλια:

  1. Έφη πολύ ωραίες δράσεις. Καταφέρατε όμως και χωρεσατε υπέροχα το Γλετζοφλεβαρο τόσο μέσα στο βίντεο, όσο και μέσα στις παιδικές ψυχές. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελειααααα!!!!!το βιντεο καταπληκτικο εφακι μου !!!!η γιολαντα πρεπει να ειναι πολυ περηφανη !!! Οπως κι εμεις!!! Μπραβο !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Νιώθω περήφανη κάθε φορά που μια ιστορία μου δίνει την ευκαιρία να εκφραστούν τα παιδιά. Νιώθω περήφανη κάθε φορά που εμπιστεύεστε εμένα και τους ήρωές μου να σας κρατήσουμε συντροφιά. Νιώθω περήφανη κάθε φορά πως με αποκαλείτε σκέτο "Γιολάντα", γιατί με νιώθετε δικό σας άνθρωπο. Νιώθω περήφανη κάθε φορά που οι ιστορίες μου αρέσουν και στους μεγάλους. Νιώθω περήφανη κάθε φορά που με αφορμή ένα βιβλίο μου απελευθερώνονται δημιουργικές δυνάμεις". Έφη μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς! Καταπληκτική δουλειά! Μπράβο σου! Φιλιά σε σένα και τα παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταπληκτικά το δουλέψατε Έφη μου!!!!!Παίρνω ιδέες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Έφη μου για την όμορφη δουλειά που έκανες με τα παιδάκια σου και μπράβο στην Γιολάντα μας για τις ωραίες ιστορίες της που αρέσουν σε μικρούς και μεγάλους!!! Για αυτό και εγώ είμαι περήφανη, που έχω συναδέλφους που μοιράζονται τις ιδέες τους και εμπνεόμαστε δημιουργικά μέσα από την δουλειά τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένες μου σας ευχαριστώ για τα υπέροχα σχόλια!!! Γιολάντα μου είσαι θησαυρός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Kids of World... Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips