09 Ιανουαρίου 2014

Χειροποίητο αναμνηστικό 2014!!!!


Σήμερα με τα παιδάκια φτιάξαμε ένα χειροποίητο αναμνηστικό του 2014!!!
 
 
 
Το συγκεκριμένο αναμνηστικό θα μας θυμίζει το μέγεθος της παλάμης μας το 2014!!! Ενθύμιο δηλαδή μιας ζωής...
 
Πήραμε λοιπόν λευκό πηλό και ξεκινήσαμε να κάνουμε μπαλίτσες...


 
 
 
Να και ο πλάστης για καλύτερα αποτελέσματα...


 
 
Αφού το ανοίξαμε καλά, κάναμε το τύπωμα της παλάμης μας, χαράξαμε με οδοντογλυφίδα το 2014 και ανοίξαμε τρυπούλα με καλαμάκι, για να περάσουμε την κορδελίτσα!!




 
Έτοιμα για να τα στολίσουμε στο δωμάτιό μας!!!


 
 
Η ιδέα για την κατασκευή μας είναι από


11 σχόλια:

  1. Μπράβο Εφούλα μου ...Κάτι ξεχωριστό!!!!!!!Δεν ήξερα ότι αυτό το blog είναι δικό σου...Κάνω τις απαραίτητες ενέργειες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι καλύτερο για ενθύμιο στα παιδάκια !!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο Έφη μου !!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο και ξεχωριστό ενθύμιο, Έφη μου. Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βούλα και Τάνια μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!! Πραγματικά άρεσε πολύ στα παιδάκια και το χάρηκαν πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εφη μου πολυ μου άρεσε!!Θα το κανω μαλλον φετος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Kids of World... Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogging tips
Blogging tips